Oglaševanje se v mnogih aspektih bistveno razlikuje od metode, ki se imenuje vsebinski marketing. Danes je trg poln oglasov. Z njimi se srečujemo na televiziji, radiju, socialnih omrežjih in še na mnogih drugih platformah, vendar pa takšne oglase pogosto spregledamo ali pa jim namenimo izredno majhno količino pozornosti in našega dragocenega časa. Fokus usmerimo le v oglase in članke, ki nas resnično zanimajo. In točno v tem aspektu se vsebinski marketing razlikuje od klasičnega oglaševanja.
Predstavljajte si, da imate bazo kupcev, ki vam zaupajo, kar pa je danes s tipičnim oglaševanjem težko doseči, saj le to pretežno vriva novice uporabnikom. Na tej točki vsebinski marketing temelji na tem, da svojim bralcem ponuja zastonj vsebino v obliki članka. Na tak način se podjetje lažje približa kupcem, pridobi njihovo zaupanje in v končni fazi tudi lažje proda svoj izdelek. Potrošniki tako vašega objavljanja ne vidijo kot nepotrebno, ampak se ga dejansko veselijo, kar je glavna prednost, ki jo ponuja vsebinski marketing – ljudje vaše članke želijo brati.
Z drugimi besedami bi vsebinski marketing lahko opisali tudi kot nekakšno pripovedovanje zgodb, vendar pa morajo te zgodbe biti atraktivne. Le te so lahko nato posredovane v mnogih različnih formatih kot so npr. e-knjige, videoposnetki, fotografije, blogi ali pa kakšna druga oblika.
Skozi leta je bilo narejenih ogromno raziskav in mnoge izmed njih so potrdile tezo, da vsebinski marketing odlično funkcionira v primerjavi z oglaševanjem. Ljudje so v raziskavi odgovorili, da bistveno raje pridobijo informacije o določeni znamki skozi članek, ki je napisan na zanimiv način. Porast vsebinskega marketinga je še posebej opazen po letu 2012 in po napovedih bo njegova priljubljenost naraščala tudi v prihodnje, še posebej v primerjavi s klasičnim oglaševanjem. Ne glede na zgoraj omenjene prednosti, pa je še vedno najpomembnejše, če vas vsebinski marketing zanima, da boste to, kar želite prikazati kupcem, predstavili na kar se da jasen in razumljiv način.